Reklamácia a vrátenie tovaru

VRÁTENIE TOVARU

Nespĺňa tovar Vaše očakávania? 

Ako kupujúci máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia objednávky. Ak si želáte tovar vrátiť, alebo vymeniť, je potrebné nás o tom bezodkladne informovať a postupovať nasledovne:

  • Stiahnite si a vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy
  • Vyplnený formulár nemusíte tlačiť. Stačí, ak ho zašlete elektronicky na našu emailovú adresu eshop@james.sk
  • Tovar bezodkladne, najneskôr do 14 dní, zašlite k nám:
    • poštou/kuriérom na adresu spoločnosti.
    • osobne v mieste prevádzky alebo sídla spoločnosti. V tomto prípade, je potrebné, aby ste nás vopred kontaktovali.

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Prosím, neposielajte nám balíčky na dobierku, takéto objednávky nebudú nami prevzaté.

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť bez viditeľných známok používania, nepoškodený a kompletný.
  • O prijatí tovaru Vás budeme informovať e-mailom.
  • Po doručení tovaru k nám, Vám bez zbytočného odkladu (najneskôr do 14 dní) vrátime kúpnu cenu za tovar spôsobom, ktorý ste si zvolili vo formulári na odstúpenie od zmluvy.

 

REKLAMÁCIA TOVARU

Máte nejaký problém s tovarom?

Na tovar zakúpený na stránke www.eshopshsjames.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov odo dňa zakúpenia. Ak počas tohto obdobia dôjde k poškodeniu, alebo zničeniu tovaru dôsledkom výrobnej vady, môžete tovar reklamovať. Prosím, postupujte nasledovne:

  • V prípade, že objavíte akékoľvek poškodenie, kvôli ktorému chcete tovar reklamovať, je dôležité, aby ste produkt už ďalej nenosili, a bezodkladne nás informovali.
  • Stiahnite si a vyplňte Reklamačný formulár.
  • Vyplnený formulár zašlite elektronicky na našu emailovú adresu eshop@james.sk spolu s fotografiami, na ktorých jasne vidno poškodenie ako aj celkový vzhľad tovaru.
  • Tovar určený na reklamáciu posielame na posúdenie výrobcovi, resp. distribútorovi, ktorý reklamáciu posúdi a rozhodne o ďalšom spôsobe vyriešenia reklamácie.
  • Reklamácia môže byť vyriešená opravou, výmenou tovaru alebo vrátením peňazí za tovar.
  • Našou snahou je vyriešiť reklamácie čo najskôr k spokojnosti zákazníka, spravidla najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie a doručenia tovaru k nám.
  • O postupe a spôsobe vyriešenia reklamácie Vás budeme informovať emailom.

Viac informácií nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať emailom na eshop@james.sk alebo telefonicky na +421 948 341 888.